philosophia.blo.gg

▲▲▲

music mondays

Kategori: Music Mondays

hejsvejs
 
Då min inspiration är typ på sådär noll, så tänkte jag det som alla andra redan tänkt på! Nämligen music mondays. Detta innebär att jag varje måndag (se då måste jag blogga varje måndag) skriver någon artist, band, album, några låtar eller något i den stilen för att ja, för att jag vill. 
 
1. Fall Out Boy
Har ni ej lyssnat på detta band (vilket jag tror alla gjort någon gång) så gör det. Har på senaste tiden kommit på mig själv att lyssna mycket på detta album - och bandet överhuvudtaget - och att se på live videos på youtube gör ej saken bättre. Alla låtar är grymma men "My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up)", "Young Volcanos" och "Alone Together". Perfekta låtar att spela på högsta volym i köket, just sayin. 
 
me gusta omslaget very mucho

2. The 1975 
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm finns inte så mycket mer att säga än att de är bäst ok. Lyssna på alla. Gör det. 
The 1975 – The 1975
Bandet The 1975 med albumet The 1975 med låten The 1975. Nu känns mina rubriker genast bättre.
 
3. 5 Seconds of Summer
Dessa gulliga australiensare har släppt sin nya singel!!!! Och den är apbra!!!!! Nej men seriöst, gillar ni Fall Out Boy blandat med One Direction gulliga texter så är detta bandet för dig. När ni ändå är i farten kan ni lyssna på Heartbreak Girl och Try Hard.  
http://www.youtube.com/watch?v=FfWg68IyoAg (5sos finns ej på spotify än så we do it the oldie but goldie way!)
 
KOLLA SÅ GULLIGA DE ÄR!!! (◡‿◡✿)
 

hoppas ni blivit sådär super inspirerade! ;-)
 
kram
 

KOMMENTARER:

  • Amanda Hemlin säger:
    2014-02-11 | 03:47:26
    Bloggadress: http://kneesocks.blogg.se/

    Jag älskar att du har en så varierande musikstil!

    Svar: i love you too
    sofia

  • Amanda säger:
    2014-02-19 | 04:10:10

    Det där med att blogga varje måndag gick ju väldigt bra...

    Svar: jag försöker!!!!!11
    sofia

Kommentera inlägget här: