philosophia.blo.gg

▲▲▲

but all the possibilities, no limits just epiphanies

Kategori: Allmänt, Foto

TVÅ INLÄGG PÅ SAMMA DAG (se upp Kenza snart är det jag som är bloggdrottning)

skämt åsido, läser foto 1 just nu och vår uppgift har temat "Vi Mot Dom". Kanske lite luddigt och det är just det som är meningen. Vi fick tolka detta tema hur vi ville och sedan göra ett litet reportage på detta. Jag valde ungdomstennis då jag är ganska insatt och intresserad i detta. Vi:et är de två tjejerna nedanför och dom:et är tränarna, föräldrarna och samhället. Tänker inte säga så mycket mer än det? De har mycket press på sig och jag ville skildra det på ett kreativt sätt (förhoppningsvis). Är inte klar med slutresultatet än så det får ni vänta lite och se. Än så länge kan jag visa tre bilder jag tog i veckan då jag främst skulle spela in ljud. 

 
och ja, det är meningen att ansiktet inte ska synas. Ville att vi:et skulle vara lite bredare och det blir lite "mystiskare" (AHAHHA VILKET FULT ORD EGENTLIGEN). 



inte så intressant när det är typ tre likadana bilder men whatevs

 
oh strong pose
 
 
oj så intressant tänker ni. härligt. då har jag gjort mitt för idag. 
 
kram
 
(rubriken är från låten Best Day Of My Life av American Authors, rekommenderar starkt)
Kommentera inlägget här: